nedelja, 12. januar 2014

Tortilje v nekaj minutah

Kolikokrat se vam je že zgodilo, da ste prišli domov, imeli 15 minut časa do naslednjega sestanka / dela / obiska vrtca... In da ste bili zelo lačni? In da bi bili še bolj zahtevni, bi radi pojedli nekaj toplega... in zdravega? Je to sploh mogoče? 


Meni se zadnje čase dogaja ravno to - delo imam v enem dnevu razdeljeno na dopoldan in popoldan. Včasih imam vmes časa dve uri ali več, ker pa največkrat želim narediti več, kot zmorem, mi včasih ostane le 15 minut časa. In seveda bi rada takrat pojedla kosilo. Zdravo in toplo ;)



Nekaj dni nazaj sem prvič kupila tortilje. Kar tiste pripravljene, čeprav vsebujejo vse tisto, kar ne bi smela jesti :/ Pa sem rekla, da bomo probali, nato pa naredili čisto svoje. Že imam sestavine za paleo tortilje, ki jih bom naredila v tem tednu. Če uspejo, bom recept delila z vami. No, če imaš pripravljene tortilje, še ne pomeni, da boš v 15 minutah skuhal in pojedel ;) Pa mi je uspelo.


Iz hladilnika sem vzela eno manjšo bučko in pa koromač. Narezala sem eno mlado čebulo (celo) in jo na hitro prepražila (kar brez olja). Nanjo sem dala na drobne koščke zrezano bučko in koromač. Čisto malo sem dodala popra, solila nisem, sem imela druge načrte okoli soli. Kot vedno sem dodala še malo kurkume. Vse to sem pražila /dušila okoli 4 minute. Ko je bilo že skoraj pripravljeno, sem dodala eno konzervo tunine. 


Vmes sem tortiljo uporabila kot pokrov za zelenjavo, da se je ogrela. Vse skupaj sem nato zložila na tortiljo, posula z malo sira (pregrehe, ki se jim težko odrečem) in zvila. Ostalo mi je še 5 minut, da pojem kosilo ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar