torek, 7. januar 2014

Pesini cupcake

Dolgo časa nisem vedela, kako dobra kombinacija je pesa s čokolado ;) Ko to enkrat spoznate, bi ju kombinirali še in še. In tudi pri meni je tako. Pesa je zelo zdrava in pojemo je veliko premalo. Najbolj pogosto se pri nas na krožnikih znajde kisla in jo uživamo kot solato. Pred nekaj tedni sem jedla kuhano, nato pa popečeno na maslu s kapljico smetane za kuhanje. Njami o.O Tudi moj ati zna kuhat ;) 

Letos imam srečo in sem večino zelenjave dobila ekološke ali pa vsaj integrirane. Super občutek je, ko veš kaj imaš na krožniku in ko celo veš na kateri njivi je zraslo. Ne maram uvoženih stvari, ki niso dozorele na naših tleh, v bistvu sploh niso dozorele na tleh, ampak v tovornjakih, na ladji ali nekje vmes. In naše telo tega sploh ne sprejme dobro. Hkrati se ob zorenju  na tovornjaku ne ustvarjajo vitamini, minerali, ampak sadež vsebuje le tisto, kar je pridelal na rastlini.
Torej, pesini cupcaki ;) 



  • 200g polnovredne pirine moke
  • 60g dobrega temnega kakava
  • 1 1/2 žličke vinskega kamna
  • 1/2 žličke cimeta
  • 1/2 žličke soli
  • 250g rjavega trsnega sladkorja
  • 300g pese
  • 3 velika eko jajčka
  • nekaj kokosove maščobe (1-2 žlici)
  • 1 žlička arome vanilije
Peso sem najprej skuhala. Če jo skuhate zvečer in pustite čez noč, se bo praktično sama olupila, samo stisnete jo iz ovoja. Potem sem v multipraktiku naredila pire. Jajčka zmešate s sladkorjem, dišavami in počasi dodajate moko, maščobo in peso. Zelo enostavno. Skorajda se vam ne morejo ponesrečiti, le pazite, da jih ne spečete preveč. Ravno prav pečeni so sočni in mehki. Sama jih pečem pri 180°C in po 10 minutah preverim, če so pečeni. 
Pri teh cupcakesih sem poskusila narediti tudi kristalčke iz sladkorja. Takšne, kot so na nekaterih potičkah, pletenicah in podobno. Kristalni sladkor sem dala v multipraktik. Okoli 500g. Potem sem ob mešanju dodala kakšno žlico vode. Sladkor se je sprijel v kristale. Pazite, da ne boste dodali preveč vode, saj se lahko sprime v kepo, namesto v ločene kristalčke. Te mokre kristale potem razporedite na peki papirju in pustite, da se posušijo. Dobro suhe pospravite v steklen kozarec in dobro zaprite. Lahko jih boste uporabljali zelo dolgo. Ker pa sem jaz eksperimentirala s peso, sem dodala pesin sok namesto vode. To pomeni, da sem dobila roza kristale. 
Kremo na vrhu cupcakesov vedno delam drugače. Pri pesinih sem kombinirala mascarpone sir in malenkost sladke smetane. Mascarpone je zelo gost in zato dodam malo sladke smetane, da postane bolj mazav. Vmešate lahko še limonino lupino, vanili sladkor, mogoče kaj cimeta... Za lepši videz sem vmešala še nekaj roza kristalčkov, ki so naredili kremo pisano. 
Prijetno pečenje ;)


Sestavine:


Ni komentarjev:

Objavite komentar