sobota, 25. januar 2014

Kozarčki presenečenja ali kaj naredite, če uničite čokoladne cupcake :D

Ja, je že tako, da vsak dan ni primeren za ustvarjanje v kuhinji. Če se mi jajce razbije narobe ali pa da se že prvi rumenjak razlije v beljak, to že vem, da ne bo nastalo nič dobrega. Pa vedno potem vztrajam do konca. No, v tem primeru sem uničila 14 čokoladnih cupcakov. Ne sprašujte me, kaj je šlo narobe, prišepnem samo, da so bili v obliki ladic in so spominjali na piškote. Seveda pa sem drug dan pričakovala kup obiskov, katerim so bili ti cupcaki namenjeni. In sem - čarala ;)



Cupcake sem zmlela in jim dodala eno skodelico sladke smetane in eno skodelico mascarpona. Drugega niso potrebovali, v testo sem že dala prej sladkor, arome in vse potrebno, tako da je imela zmes dober okus. In sedaj sem imela dve možnosti. Lahko bi zmes ohladila in iz nje naredica cakepopse. A mi je ob 22h že pošteno dišala postelja ;) In sem to zmes naložila v mini kozarčke, ki sem jih tisti dan kupila ravno za kakšne podobne sladice. Seveda nisem pričakovala, da bodo iz ponesrečencev :P


Zmesi sem naložila za dober prst visoko. Nanjo sem položila kolobarčke banane in jih prelila s pol žličke limoninega soka. Da ne bi oksidirale in postale čokoladne barve ;) To sem postavila v hladilnik in pripravila še vrhnjo smetano. Samo sladko smetano sem stepla, dodala nekaj cimeta, sladkorja in čisto malenkost želatine, ki je ni potrebno greti. To smetano sem nabrizgala na banane in posula s ščepom oluščenih konopljinih semen. 


Kaj morem dodat? Da čeprav je bila prvotna sladica uničena, je iz nje nastala res čudovita zadeva, ki so jo vsi pohvalili ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar