sreda, 8. januar 2014

Paleo kokosovi brownies

Danes sem si vzela prost dan. Naredila sem nekaj zase in prehodila par kilometrov. Za takšne stvari mi je zadnji mesec ostajalo premalo časa. Kmalu bo treba tudi na obisk v fitnes, ga že prav pogrešam. In pomanjkanje časa mene lovi zelo velikokrat. Mogoče tudi zato, ker ne znam ali nočem reči 'ne', ko me kdo potrebuje ali ko so mi lušne stvari boljše od obveznih ;)







Danes sem pripravila zdravo in hitro sladico, ki vas lahko reši zadrege pred nenapovedanimi obiski (vi pa nikoli ne kupite ničesar sladkega na zalogo). Rečem jim paleo kokosovi brownies.

Sestavine:

  • 4 žlice kokosove moke
  • 2 žlici agavinega sirupa
  • ščep cimeta
  • ščep kurkume
  • 2 žlici pravega kakava
  • po potrebi žlica ali dve vode


Priprava je tako preprosta, da boste dejansko postregli sladico v treh minutah in to toplo. Vse suhe sestavine dobro premešajte. Če želite, lahko dodate še noževo konico vinskega kamna, a nikakor ni nujen. Premešane sestavine naložite v skodelico, ki jo lahko grejete v mikrovalovni pečici. Skodelico z maso daste za 1 minuto v mikrovalovno pečico. Ko vzamete ven, lahko na vrh položite še manjši košček temne čokolade, ki se bo stopila in bo prav božanska. Pazite, ker je vsebina zelo vroča! In naj bo ta sladica izhod v sili, saj mikrovalovi nikakor niso dobri za vaše zdravje, ne glede na to, da smo uporabili le zdrave sestavine!




Bi lahko bilo še bolj preprosto? Dvomim ;)

1 komentar: