petek, 12. december 2014

Adventni koledar za otroke

Idejo za koledar sem dobila, ko smo z otroci začeli zbirati rolice od wc papirja. Nabirale so se in iz njih lahko izdelamo ogromno figuric, od avtomobilčkov, sovic, hišk in podobno. Ko  sem iskala nove ideje, sem naletela tudi na ta koledarček. Takoj sem se zaljubila vanj ;)


Všeč mi je bilo tudi nekaj drugih:





 in še mnogi drugi.


Ker imam tri mulčke, sem morala kar pridno zbirati rolice, saj smo vmes še vsaj 3x ustvarjali z njimi. S pomočjo sosede, mi je uspelo, da mi jih je še nekaj malega ostalo.

Ker sem kar velik protestnik proti sladkarijam, je bilo polnjenje koledarja kar velika misija. Zamislila sem si nekaj popoldanskih aktivnosti, saj so otroci popoldan potrebovali ustvarjalnost, predvsem pa nekaj, da jim zapolni temačne popoldneve.

Opisala in predstavila bom tiste naloge, ki so zanimive. Ker imamo tudi glasbeno šolo popoldan, sem morala uskladiti urnik. Dneve, ki imamo zelo natrpane, sem namenila predvsem pogovorom. Otroci so v koledarju na primer dobili kakšen pregovor in smo se o tem pogovarjali, obrazložili pomen. Ali pa sem jim dala prav določeno tematiko  - pogovori se o hvaležnosti, sreči, prijateljstvu… Čeprav so otroci različnih starostnih obdobij, so jim nove stvari vedno zanimive. In tudi 12 letnica se kdaj sprašuje, kako bi obrazložila, kaj je prava sreča. Vmes bomo zadolženi tudi za voščilnice. Letošnje so že pripravljene, a potrebno jih bo napisati in odposlati. Prav tako pismo Božičku. Tudi navodila, da le-tega napišejo, se skrivajo v koledarju.

No, skrila pa sem tudi ustvarjalne naloge.

a)     Izdelovanje smrečic iz perlic
V rolico sem skrila vsakemu eno vrečkico zelenih steklenih perlic s premerom 3mm.  V drugo vrečkico sem dala nekaj prozornih, zlatih in rdečih perl večjega premera. En od otrok je imel navodila, da bodo izdelali smrečice. Naloga je primerna za vsako starostno obdobje, od 4. leta naprej. Poleg perlic, smo za smrečko potrebovali 1mm debelo žičko dolgo približno 25 do 30 cm. Na žico so nanizali perle in vse skupaj smo zvili v smrečico.


 b) Pismo Miklavžu
V eno od rolic sem skrila voščenke (en svinčnik, ki mu menjuješ barve), ki sem jih kupila v eni od trgovin s poceni in lušnimi stvarmi. Navodila so bila, da so pripravili pismo za Miklavža, ki ga bo morda menjal za kakšno malenkost.  Super navdušeni nad voščenkami ;)

c)   Mali parkelj se je skrival v rolici za 6.12. ;)


d)  Lunin pesek
Zadnje čase najboljša otroška zabava, je bila zabava z luninim peskom. Kar nekaj časa sem se mu izogibala, ker sem pričakovala razdejanje po hiši. Ampak – splača se potem 3 minute sesati, ker otroci so bili navdušeni. In igrali smo se kar tri ure. Res priporočam.
Pesek smo pripravili iz moke (8 enot) in pa otroškega olja (1 enota). Pripravite lopatke, modelčke, skodelice, žličke… in sesalec za potem. Za moje tri, sem naredila dvakratno količino. In vsekakor ponovimo v kratkem.


e) Slikanje s palčkami za ušesa
Tole želim že nekaj časa preizkusiti, tako da sem jim v eno od rolic, ki jo bodo odprli 10.12., pripravila po 10 palčk za čiščenje ušes. Dodali bomo barve in slikali.



f)  Ogrlice za prijatelje
Ponovno sem skrila perlice, tokrat lesene, skupaj z bombažnimi vrvicami. Bistvo ustvarjanja bo prijateljstvo. Naredili bomo ogrlice ali zapestnice ali obeske za prijatelje. In jim povedali, da so naši prijatelji, zakaj in jim podarili narejeno.


      g)  Okraševanje hiše
Vsako leto naredimo nekaj okraskov za na okna. Tudi tokrat jih bomo in poskusili bomo kar nekaj novih vzorcev snežink.



h)      Muffini in piškotki
Seveda ne sme manjkat ustvarjanje v kuhinji. V rolici se skrivajo tudi papirčki za muffine. In otrokom bom prepustila kuhinjo. Upam, da se bodo znašli, ker jih nekaj dni pred božičem v rolici čaka vanili sladkor, da bodo spekli svoje piškotke.





i)        Snežena krogla
Skorajda ne sme manjkati v decembru. Našla sem zelo preprost način za izdelavo in mislim, da bo zanimiva tako izdelava, kot tudi kasnejša uporaba. Potrebovali bomo eno plastično figurico, bleščice in steklen kozarec za vlaganje. Navodila pa so na slikici.



j)        Nore hobotnice
Me prav zanima, kako bodo reagirali na prazno vrečko od sadja. Samo to sem namreč pripravila za en ustvarjalni dan. Vrečko bomo nato preuredili v hobotnico, njeno glavo malo napolnili z vodo in jo spustili v plastenko, v kateri bo voda in kapljica jedilne barve, da bomo vodo obarvali. Hobotnica iz vrečke nato plava v vodi. Ustvarjalno in zabavno.



k)      Mehak snežak
Ideja o snežaku se je potikala že kakšno leto, ko sem jih videla, izdelane v šoli iz strani učencev. Menim, da je ravno pravi za naše ustvarjanje, saj je zanimivo in dovolj hitro narejeno. In še čudovit okras bo, ta skupinica snežakov. In potrebujemo le nogavico in nekaj perlic. To pa ne bo problem.



l)        Okraski iz slanega testa
Naša smrekica bo letos v naravnih barvah. In eno leto so se okraski iz slanega testa odlično obnesli. Letos bomo naredili nove, z odtisi različnih vejic ali listkov. Gnetenja se pa vsi veselimo. Slano testo pripravimo iz ene enote soli, ene enote moke in pol enote vode. Lahko ga obarvamo s temperami ali odišavimo s cimetom, eteričnimi olji. Mi ga bomo nadišavili s cimetom, čeprav imamo nekje vmes v mislih tudi obeske iz cimeta. Tisti še niso preizkušeni, a baje božansko dišijo. Javim, če se jih lotimo.






m)    Angelčki za jelko
Angelčke bomo izdelali na zelo preprost način. V rolici se skriva lesena kroglica s premerom 3cm. Dodali bomo le krila in telo iz barvnega papirja. Kolikor pa poznam otroke, bomo delali tudi lase iz nežno rumene volne. Ker pa imamo ogromno blaga, bomo morda uporabili tudi kaj tega ;)



December bo tudi poln obiskov lutkovnih predstav, delavnic, celo na otroško modno revijo gremo. Zato upam, da bomo uresničili in izpolnili vse naloge, ki nam jih je skril adventni koledar. V kolikor bodo ideje pomagale še komu pripraviti čaroben december, bomo toliko bolj veseli.

Idej je ogromno na internetu, kjer jih večinoma tudi sama najdem. Dobrodošli vsi, da me spremljate na pinterestu (http://www.pinterest.com/NinaLaubic/ ), kjer zbiram ideje in jih pretvorim v realnost s kakšnim svojim dodatkom.

Želimo vam čaroben december, napolnite ga s srečo, ljubeznijo in zdravjem, vse to pa naj bogati leto, ki prihaja!


Nina

Vir fotografij je tokrat Pinterest.

Ni komentarjev:

Objavite komentar