petek, 10. januar 2014

Sweet green smoothie ;)

Ko imam slab večer, imam slab večer. To je to. In ko se po takem večeru zbudim, si naredim smoothie. To je zajtrk, ki me pomiri in mi zbistri misli. Skoraj vedno je logična posledica jutranjega teka, če imam zanj čas. Zeleni smoothiji so še posebej zaželjeni, saj v telo vnesemo dovolj klorofila. In tukaj je zelo veliko možnih kombinacij. Poleg klasične zelene solate lahko uporabimo vso zeleno sadje, začimbnice (peteršilj, zeleno,...), brokoli, ohrovt, zelo dobre za telo so tudi alge... Nekatere od teh zelenih stvari, nimajo okusa. Oz. imajo tako rahel okus, da ga ostale stvari v smoohtiju zlahka zakrijejo. Zakaj bi bilo to pomembno? Nekaj nas je, ki nimamo radi same zelenjave ali pa zelenjavnih smoothiev. In jih zato kombiniramo s semeni in sadjem. Nekateri tudi z mlečnimi stvarmi, a tem se sama izogibam. Tale zelen smoothie je čisto paleo, a zaradi banan ga raje uporabite manjkrat ali pa banano s čim nadomestite. 



In kaj je zmešano? Zelo preprosto - uporabila sem eno banano, dva kivija in pa četrtino glave ohrovta, polovičko žličke cimeta in polovičko žličke kurkume. Na koncu sem dodala še eno jušno žlico konopljinih semen. Vse skupaj sem dala v blender s sokom ene pomaranče in pa 3 dcl vode. Če želite bolj redek smoothie, dodajte več vode. 


Takšen zajtrk vam bo dal veliko energije ( že brez kruha, boste zaužili 200kcal ) in to pozitivne. Vaše telo bo živahno in lahko boste premikali gore ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar