nedelja, 26. januar 2014

Kurja juhica ža živčke ;)

Priznam, razne tradicionalne jedi mi ne gredo izpod rok. Golaži in podobno, je vedno nekaj med juho in omako. Prav tako klasični ocvrti zrezki... Jaz vedno nekaj kompliciram ali dodajam, to pa pomeni, da rezultat ni nikoli neka klasična jed. Prej kaj drugega. Od študija dalje pa uporabljam še sestavine le domače, vegete, bela olja in podobno je bilo črtano in tako že skoraj moraš uvesti nekaj sprememb.



Tokrat sem se prvič lotila kurje obare. Čeprav s tem težko zgrešiš, me je malo stiskalo, če bo uspela. In nad rezultatom sem bila navdušena, prav tako mami in ati, ki sta jo imela čast jesti ;) Moji otroci si večkrat na leto privoščijo dopust, ko jih dedi in babi kam peljeta. Tokrat so cel teden smučali nekje v Dolomitih in ob prihodu domov, jih vedno čaka toplo kosilo. Kurja obara je zmagala. 

Za obaro sem uporabila:

  • Koščke kurjega mesa
  • 3 žlice olivnega olja
  • 5 velikih čebul
  • 5 strokov česna
  • 2 žlici mlete rdeče paprike
  • sol, lovor, poper, peteršilj, drobnjak, kurkumo
  • 2 manjša krompirja
  • 2 velika kornečka
  • malo moke


Za zdrobove cmoke pa sem uporabila dve jajci in dodala toliko zdroba, da je bila zmes lepo gosta, podobno kot sveže kuhan puding. 



Ker jem 4/5 hrane paleo, sem si krompir dala ven, ostali pa so nad njim navdušeni. Moke nekako nisem upoštevala, ker sem jo na 3 litre obare uporabila le eno žlico.

Tako , čebulo sem olupila in jo sesekljala kar v multipraktiku. Jokanje mi ni ušlo. Zraven sem dala še česen. Vse skupaj sem popražila na olivnem olju. Polovico žlice moke sem dodala tej čebuli in jo pražila zraven. Enako sem naredila z rdečo papriko. Ko je čebula posteklenila, sem dodala koščke mesa. Jaz sem uporabila predvsem belo meso. Malo sem prepražila in zalila s toplo vodo. 



Pustila sem, da zavre in kuhala kakšno uro, vmes pa dodala vse začimbe. Jaz veliko poskušam stvari, zato vam nisem napisala, koliko česa uporabite od začimb. Približno malo žličko kurkume, 3 velike žlice posušenega peteršilja, dva lovorjeva lista, ena žlica soli... Ampak to morate delati po okusu. 

Ko je že vrelo, sem imela pripravljen tudi korenček, ki sem ga zelo drobno narezala. Nam je všeč, če so koščki manjši. To se je kuhalo dobro uro. Na koncu sem dodala na drobne koščke narezan krompir in kuhala še 10min. Po 10 minutah sem z malo žličko naredila cmočke in jih kuhala še dodatnih 10 minut. Lahko tudi dlje kuhate, glavno da so cmočki mehki. 



Preden sem dodala krompir in cmoke, sem vzela palični mešalnik in čisto malo po vrhu z njim zmlela čebulo ter kakšen korenček. Dodala šem še pol žlice moke zmešane z decilitrom vode, da je bila obara malo gostejša. 

Poskusite, jaz sem bila nad rezultatom navdušena. Sploh za prvič. Zraven sem ponudila domač kruh in za sladico štrudelcake ;) 

Dober tek!










Ni komentarjev:

Objavite komentar