torek, 14. januar 2014

Paleo limonina tortica z borovničkami

Paleo je postala mala strast. Ko enkrat spoznaš, kako dobre stvari se skrivajo v tem prehranjevanju, zlepa ne bi nehal. Priporočen je za veliko skupino ljudi, v bistvu za vse. Izkaže se za zelo dobrega pri sladkorni bolezni (tip 1) in pri uravnovešanju hormonov v telesu. Mislim, da boste našli ogromno spletnih strani, ki vam bodo povedale vse mogoče o tem. Sama sem se nekako odločila za to vrsto prehranjevanja, čeprav se tudi pregrešim. In najbolj problem je seveda črtat žita in razne izdelke iz testa. Ker tega je okoli nas veliko in škrobna živila jemo vsepovsod - za zajtrk, malico, kosilo, večerjo... celo za prigrizke. Ampak prednosti po prenehanju uživanja te hrane je ogromna. Posebej za telo. In tudi za kile, celo za mišice (s paleo se vnaša večja količina beljakovin). Ko začneš z nekim načinom prehranjevanja (ali oblačenja, ko kupiš novi računalnik...), si najprej pregledaš navodila in potem iščeš najboljše rešitve, v mojem primeru to pomeni, da ves čas brskam za dobrimi recepti, s katerimi bom čim manj pogrešala stari način prehranjevanja. In danes je res poseben dan ;) Našla sem tole :D Priredila sem malenkost in šla takoj v akcijo ;)

Limonina tortica... sanje ;)

Sestavine za biskvit


Sestavine, ki sem jih uporabila za biskvit:
  • 1 skodelica kokosove moke
  • 3 jajca
  • 1/3  skodelice kokosovega mleka
  • 2 JŽ limoninega soka
  • 1 JŽ limonine lupinice (naribane)
  • 2 1/2 JŽ kokosove masti
  • 1/3 skodelice domačega medu
  • 1 ČŽ sode bikarbone
  • 2 ČŽ domačega kisa
  • 1 skodelica borovnic

Sestavine za preliv:


  • 4 JŽ kokosove masti
  • 2 1/2 JŽ kokosovega mleka
  • Sok ene limone
  • naribana limonina lupina ene limone
  • 1 JŽ medu

Preliv za tortico



Takole sem pripravila 'biskvit':

Najprej sem dobro umešala jajčka. Tem sem dodala kokosovo moko, kokosovo mleko, limonin sok, limonino lupinico, kokosovo mast in med. Sodo bikarbono sem posebej zmešala s kisom, da se je dobro spenilo. Potem sem to mešanico dodala jajčni mešanici. Vse to sem porazdelila v pekač (moje je bil skorajda prevelik in je fi 28cm). Po vrhu sem posula borovničke. Pekla sem približno pol ure na 180°C.

Nepečen biskvit

Posuto z borovničkami <3

Pred pečenjem sem bila o vsem zelo skeptična. Testo je bilo tekoče in nič ni bilo videti, da bi se zgostilo, čeprav sem uporabila več kokosove moke, kot je napisano v izvirnem receptu. A že po nekaj minutah pečenja sem videla, da bo biskvit malenkost narasel in da sploh ne bo težava z gostoto ;)

Pečen biskvit
Preliv sem že prej zmešala. Ker sem uporabila prevelik pekač, bi lahko bilo preliva še več. Po biskvitu z zobotrebcem ali palčko za ražnjiče naredite luknje. To bo prelivu omogočilo, da se bo preliv skozi biskvit in naredil tortico sočno in slastno.

Z žlico razporedite preliv in počakajte nekaj minut ( če boste zmogli ). Tortica je gotova ;)









Dober tek in prijetno sladkanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar