sobota, 25. januar 2014

Pomakica za sadje

Tako, nabralo se je spet nekaj materiala, ki bi ga rada delila z vami. Danes je letošnji prvi zasneženi dan. Morem priznati, da mi je bilo dopoldan kar všeč, ker je bilo sonce, čeprav sem bolj za temperature nad 25°C ;) Nikoli se ne veselim zime in vsega kar pride z njo. Včasih sem smučala, to mi je bilo všeč, zadnja leta, ko so bili otroci pa niti tega nisem več počela. Mogoče je čas za novo opremo in akcijo na smučeh ;)



No, ker pozimi pojemo veliko sadja, izbira pa ni velika, če želiš jesti čim bolj lokalno ali vsaj osrednje evropsko sadje, so tudi otroci naveličani jesti jabolka, mandarine in hruške. In si morem kar večkrat zmisliti nekaj, da jih sadje pritegne in ga pojedo. Čeprav ga imajo radi, s tem nimam problemov. Edino, ne sme biti zmiksano, to nimajo preveč radi. En dan, ko je najmlajša blondinka rekla,da ne bo jedla sadja, sem ji dala v mini pisano kavno skodelico žličko kisle smetane. Noter je lahko namakala koščke sadja. Pojedla je več, kot bi brez smetane. In tako sem preizkusila še druge možnosti. In na koncu naredila tole odlično pomakico, ki jo imam tudi jaz rada.

Priprava je enostavna in hitra, otroci pa si bodo polizali prste ;)



Sestavine:
1 skodelica mascarpone sira
1 skodelica sladke smetane
1/3 skodelice  rjavega sladkorja
1 čajna žlička cimeta
pol čajne žličke vanilijeve arome.

Vse dobro premešane in otrokom v malih posodicah ponudite k narezanemu sadju. Sladkor pazite, da bo trsni, ne le obarvan beli sladkor. Lahko dodate namesto sladkorja tudi med, to je odločitev posameznika.



Da pa ne bo v naprej težav z merskimi enotami. Skodelice vedno bolj uporabljam, posebej pri enostavnih receptih. Ena skodelica je merska enota za 250ml. Uporabite lahko torej katerokoli skodelico, ki toliko meri ali pa si kupite posebej narejene skodelice, ki umerijo takšno enoto.

Želim vam lep zimski dan ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar