četrtek, 9. januar 2014

Sadna kupa malo drugače

Sadje je pri nas na jedilniku vsak dan. Lahko celo večkrat dnevno. Priporočeno je, da se poje okoli 400g sadja na dan. Sicer zanimiv podatek, ker toliko ga tudi mi ne pojemo ;) 

Je pa pri nas kar velikokrat na sporedu besedna zveza 'že spet'. Otroci imajo radi spremembe, novosti, zanimive reči. To pa vsakdanja skleda narezanega sadja res ni. In pa še zima kima, kar pomeni, da je na izbiro manj lokalnega sadja, kot bi si želeli. In naredila sem eno spremembo - skodelice iz listnatega testa ;) In nova sadna kupa je pripravljena.


Priznam, pri kompliciranih rečeh, si vse skupaj rada poenostavim. In testo kupim. Sploh listnato, ki ga dobiš lepo zvitega skupaj s peki papirjem in si moreš zamisliti le še vsebino testa. Naj gre za sladico, predjed, dodatek... za vse se ga lahko uporabi.
Tako, testo sem odvila in ga razrezala na 12 enakomerno velikih kvadratov. Kdor ima čas, lahko izreže rože ali pa kroge. Te kvadrate sem previdno vstavila v vdolbinice pekača za muffine. Zgornji robovi so gledali čez. To je zelo lepo, če izrežete rože iz testa ;) 


Medtem, ko se je testo peklo (nekaj minutk na 200°C), sem pripravila kremo. Zmešala sem približno 250g skute, dve žlici sladke smetane in pa nekaj vanilijevega sladkorja. Zelo enostavno, osvežujoče in pa zdravo. Dala sem jo v vrečko in postavila v hladilnik, dokler nisem vsega ostalega pripravila. 

Ko so košarice pečene, jih previdno vzamemo iz modelčkov. Ko se ohladijo, kar je res hitro, jih naložimo s poljubnim sadjem, ki smo ga že prej pripravili. Zimske sadne kupe so čudovite tudi s prej namočenim suhim sadjem in kakšnimi oreščki. No, na vrh sadja nabrizgamo še kremo. 

In dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar