ponedeljek, 13. januar 2014

Paleo wrap

Danes sem želela narediti nekaj zase. Nekako vsak ponedeljek tako izgleda. Ker nimam nobene posebne obveznosti, otroci pa imajo kosilo v šoli, si v ponedeljek privoščim sprehod, kakšno kavico (dokler sem jo pila, zdaj pa grem k sosedi na kozarec vode ;) ). In ko sem prišla iz sprehoda je bila ura ravno prava, da sem bila že malo lačna in da je ta obrok lahko štel kot lahko kosilo.



Že dopoldan sem skuhala nekaj jajčk. Rada imam kuhane v hladilniku. Pri paleo prehrani so pomembna jajčka in pa meso ter zelenjava. In zato skuham kakšnih 6 ali več jajčk, da so označeni  v hladilniku. Iz njih lahko narediš kakšen namaz ali pa zmažeš kar tako - celo ;)



In zdaj sem kuhano jajčko uporabila za nekakšen nadev. Vzela sem dva lista solate, eno trdo kuhano jajčko, pol konzerve tunine in pa malo žličko majoneze. Jajčko sme čisto na drobno narezala, lahko bi jo tudi dala v mešalnik, a želela sem nekaj koščkov v nadevu. Vse skupaj sem premešala s tuno in majonezo. Liste solate sem preprosto oprala in nanje dala nadev. Zvila sem vse skupaj kot palačinko in kosilo je bilo pripravljeno. Zdravo kosilo v bistvu ;)


Verjetno se čudite, kje so vse začimbe. Pri njih sem zelo skromna. Rada imam svežo hrano, čim manj obdelano in njen pristen okus. Zato tudi tukaj nisem ničesar drugega dodajala. In bilo je odlično ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar