nedelja, 26. januar 2014

Štrudelcaki ;)

Včasih sem mislila, da so lepe sladice tudi nezdrave, da jih je težko pripraviti, zanje potrebuješ veliko čudnih sestavin in še, da vzamejo neverjetno veliko časa. Moja zadnja sladica mi je res vzela nekaj časa. A njene sestavine so preproste, lahko rečem, da je tudi zdrava, čeprav če želimo jesti le pravo hrano, potem skorajda ne bi smeli jesti ;)


Že po imenu lahko vidite, da sladica ni drugega kot 'štrudel' v modelčkih za cupcake. Temu skorajda ne moremo reči zavitek, ker ni zavit, hkrati pa ne more biti pita, ker sem uporabila listnato testo. Torej so res štrudelcaki ;)

Za izvebo potrebujete naslednje:

1.) Eno uro časa

2.) Sestavine :

  • listnato testo (en zavitek, ki ga kupite skupaj s peki papirjem)
  • 5 jabolk (bolje, da jih pripravite 7, ker boste nekaj krhlov pojedli ;) )
  • žličko cimeta
  • 1/4 skodelice rjavega sladkorja
  • lupino ene limone
  • sok ene limone
  • maslo za pekač in za premaz
  • 12 žličk domače brusnične marmelade (ali takšne, ki vam po okusu paše k jabolki)

3.) Pečico, ogreto na 200°C

4.) Pekač za muffine z 12 vdolbinami


Najprej kar dobro namažite pekač z maslom. Ne uporabljajte sprejev proti prijemanju, ker vsebuje butan. Tega pa verjetno ne bi dali svojim otrokom za jesti. Mogoče partnerju... ;) Ok, dobro premažite. Lahko pa uporabite tudi papirčke za muffine, a vzemite tiste, ki so srebrni ali zlati, ker jabolka spustijo nekaj tekočine in bi bili navadni papirčki zelo napiti. 



Potem s kozarcem izrežite iz testa kroge. Odvisno od velikosti kozaca, boste morali testo še s prsti malo stisniti v večji krog. In s tem krogom zapolnite vdolbinico pekača. Pomagajte si s prsti, žličko... kakor vam bo lažje. 


Ko to oblečete, pripravite jabolka. Namensko nisem naredila preveč sočnega polnila, zato ga nisem pripavila preden bi oblekla pekač. Prej pripravljena jabolka bi spustila sok in naši štrudelčki mogoče ne bi hoteli iz pekača, ko bi bili pripravljeni. Iz istega razloga nisem ribala jabolk, ampak sem jih narezala na manjše kocke. Kockam sem nato primešala limonino lupino, rjavi sladkor, limonin sok, cimet in vse dobro premešala. Lahko dodate tudi vanili sladkor, bo odličen. Polnilo sem naložila v oblečene modelčke. Lahko kar malo s kupčkom naložite, ker se jabolka ob pečenju skrčijo. 



Na to sem dala še po eno čajno žličko domače brusnične marmelade. Jabolka bodo zaradi okusa limonine lupine in pa limoninega soka, kar malo kiselkasta (to je odvisno tudi od jabolk), marmelada pa jim bo dodala malo sladkobe. 


Tako naložene štrudelcake je bilo treba samo še 'okrasiti'. Iz testa, ki mi je ostalo, sem naredila trake in jih položila na štrudelcake v karice. To je zamudno delo, naslednjič bom verjetno izrezala kar kakšne srčke ali rožice in jih bom položila gor. 


Vse skupaj premažite z maslom, da bo lepo rjavorumeno zapečeno. Pečite približno 20,25min, da bo zlatorjave barve.

Posujte s sladkorjem v prahu in se sladkajte!







Sočno. Preprosto. Zdravo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar