sobota, 18. januar 2014

Moji polnjeni šampinjoni in jabolčni puding

Po dveh delovnih dneh, sem bila danes ponovno v kuhinji. Kuhala sem samo zase, mož je raje jedel sendviče, mladički pa so šli z babico in dedijem na smučanje. Ker sem bila pred kuhanjem v trgovini, se ni bilo težko odločiti, kaj bi priravila, saj sem v ta namen kupila sveže šampinjone odločena, da jih napolnim in spečem v pečici. Seveda sem si delo poenostavila.


Za moje šampinjone sem porabila:


  • 4 večje šampinjone
  • 1 paradižnik
  • 1 majhno čebulo
  • 1 strok česna
  • malo sezamovega olja
  • malo bazilike, origana, sol, poper
  • eno rezino mozzarelle 

Pečico sem ogrela na 200°C.

Najprej sem si pripravila šampinjone. Odtrgala sem jim bete in z žličko izdolbla še nekaj mesa iz klobuka, da sem dobila lepe skodelice, ki jih bom  kasneje napolnila. 



Ogrela sem olje, dodala sesekljano čebulo in jo prepražila. Nato sem dodala narezane bete šampinjonov, tudi tisto, kar sem dodatno izdolbla iz klobučkov. Rahlo prepražila, dodala česen in začimbe.


Na koncu sem dodala še na drobne kose narezan paradižnik, da se je rahlo zmehčal. Vse skupaj sem pustila na ognju le še nekaj minut, da so se okusi povezali. Te pražene gobice s paradižnikom sem naložila v šampinjonove klobučke. Dobro sem potlačila, bilo je ravno prav za 4 šampinjone. 


Na vrh sem dodala še malo rezino mozzarelle, ker imam res rada stopljen oz. popečen sir. 


Tako pripravljene šampinjone sem dala v pečico za okoli 15 minut.



In medtem, ko se šampinjoni pečejo, je čas, da pripravim sladico. Že nekaj dni imam ogromno željo po jabolkih. In danes ni nič drugače. Zato sem se odločila za jabolčni puding. Sladica je zelo dobra, tako topla, kot tudi ohlajena. Jaz jo imam rada ohlajeno v hladilniku. Rahlo spominja na otroštvo, zato mi je ta punding še posebej pri srcu. In ker jem paleo, je tak puding zelo dobrodošel.

Za puding sem uporabila:

  • 2 jabolki
  • 2 žlici chia semen
  • cimet, limonina lupinica, mleti klinčki, sok polovice pomaranče


Jabolki sem olupila in ju narezala na majhne koščke. Dala sem jih v manjši lonec, prelila s pomarančnim sokom in začinila. Dušila sem jih do mehkega. Odvisno od sorte jabolk, a več kot 10 minut to ne traja nikoli ;) Medtem sem imela namočena chia semena. Jaz sem imela samo eno žlico semen in je bilo premalo, bolje jih je dodati več, da se res naredi črvst puding. Dušena jabolka sem spasirala s paličnim mešalnikom in na koncu dodala semena. Postavila sem v hladilnik za eno uro. Na hladen puding sem dodala eno žlico kokosovega mleka. Zelo dobro, verjetno bom vajo ponovila v kratkem. 

 



Tako, kosilo je uspelo ;) Ker v torek gostim nekaj prijetnih punc, se bom poigrala s parimi recepti. Pokažem, kaj bo nastalo. 

Lep vikend!

Ni komentarjev:

Objavite komentar