torek, 5. januar 2016

Lahka kakijeva sladica

Danes imam še zadnji dan zase. Bolj dopoldan, ker popoldan ima Mark trening tenisa, Maja in Maša pa ritmično gimnastiko. Potem pa še govorilne ure. Dan bo prehitro minil.


In ker imam tudi dan, ko se mi ustvarja, sem prvo stvar ustvarila v kuhinji. Imela sem še štiri kakije, ki jih je bilo treba porabit. In sem naredila sladico v lončku.

Za belo kremo sem zmešala:
• 2 sladki smetani
• 2 navadna jogurta
• nekaj kapljic vanilijeve arome in
• želatino za pripravo po hladnem postopku.

Vse skupaj sem dala v mešalnik in stepla.


Kakije sem olupila (4 kom) in jim dodala sok ene limone. Lahko jih miksate v blenderju ali multipraktiku. Če vam 'kašica' izgleda pretekoča, lahko isto dodate kakšno žličko želatine.

Vmes in spodaj so zdrobljeni polnozrnati piškoti.

Vse skupaj po plasteh zložite v steklene kozarčke. Naredila sem 8 kozarčkov, ker nas je kar nekaj pri hiši ;)


Pa dober tek brez slabe vesti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar