četrtek, 21. januar 2016

Mini pite z gobicami

Njjaaamii :) Jaz imam zelo rada gobe. Na kakršenkoli način. Najraje jih naredim v smetanovi omaki in zraven kakšne naravne zrezke. Tokrat sem pa želela nekaj drugačnega. In sem malo pregledala, kaj bi se dalo naredit. In našla sem pite. Na kosilu sem imela starše in sem naredila male porcijske.



Testo sem naredila čisto preprosto:

  • 400g moke
  • 200g masla
  • ščep soli in
  • 120ml zelo mrzle vode

Moko in maslo dobro pregneteš, soliš in potem počasi primešaš vodo. Dobro pregneteš in pustiš počivati kakšno slabo uro. Testa je dovolj za 8 mini pit. Lahko ga uporabite za katerekoli slane pite.


Gobice sem prepražila na večji količini čebule in česna. Samo rahlo sem jih osolila in dodala malo popra. Ker imam rada čim bolj intenziven okus po gobah. Drugače se lahko po svoje igrate z okusom. Na koncu sem dodala okoli 100ml smetane za kuhanje. Že take bi lahko same jedla ;)


S testom sem obložila posodice, ki jih imam za peko sufleja. Nato sem noter dala gobice in prekrila z drugim kosom testa. Vse skupaj sem premazala s stepeno jajčko in pekla cca. 40min. Testo je bilo lepo hrustljavo in nasploh so bile pite odlične.


Lahko jih ponudite kot samostojno jed, zraven pa solato. Mi smo imeli zraven še pečenko, ker imam bolj mesne otroke in moža ;) Je pa tudi odlična ideja, kadar gostite vegetarijance. In glede na končni rezultat, so relativno hitro pripravljene.


Dober tek ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar