sreda, 20. januar 2016

Low carb muesli

Velikokrat pripravim kaj zdravega. Najraje imam stvari, ki jih lahko pripraviš za nekaj dni vnaprej. Kosmičev za v mleko in jogurt načeloma ne maram. Rada imam le ene, kjer je noter veliko koščkov čokolade in piškotkov. Ampak mi ne ustreza prevelika vsebnost sladkorja. Zato sem si pripravila svoj dodatek za k jogurtu.



Vzela sem različne oreščke - mandlje, lešnike, indijske oreščke... Narezala oz. nadrobila sem jih v manjše koščke. Nato sem jih prepražila v ponvi. Dodala sem še malo kokosove moke in na koncu vmešala nekaj chia semen. Vsak zase ve, kaj od tega ima rad in koliko katere sestavine bo uporabil. Ko se mešanica ohladi, si vanjo nalomite še nekaj temne čokolade. In - vaši oreščki za na jogurt so pripravljeni. In - odlični so!




Ni komentarjev:

Objavite komentar