ponedeljek, 18. januar 2016

The Beatles rojstnodnevna zabava

Naša najstarejša ima obdobje, ko si izbira svojo glasbo in še odkriva, kaj ji je všeč. In trenutno so na tapeti The Beatles. Boljše sicer, kot kakšen boy band, čeprav mi že pri ušesih ven gledajo ;) In temu primerna je tudi zabava za 13. rojstni dan.





Pripravili sva nekaj prigrizkov, enostavne stvari. Ker sva delali zadnji trenutek, so napisi kar na roko napisani. Pomagali sva si z naslovi najbolj priljubljenih uspešnic. Vabilo žal ni pristalo na nobeni fotografiji. Oblikovali sva ga kot vstopnico za na koncert. Z odrezkom in vsem ostalim :)



Maja je bila najbolj vesela servietkov z napisom All you need is love. Čeprav so jih naredili brez povezave z istoimensko uspešnico, so nama prav prišli.




Ker so to že večje punce, je bilo precej težko najti primerne aktivnosti. S tem sem se res namučila. Kupila sem kar lesene ptičje hišice, ki so jih same pobarvale in odnesle domov. Pa so uživale. Sem bila prav presenečena. Veliko je bilo smeha, idej, hecanja, vicev... Še jaz sem se zabavala in Julija, ki mi je pomagala s pripravo in mi je spekla odlične muffine. Naredile smo si odlično zabavo. Po barvanju so si punce naredile svojo pico. Jaz sem pripravila le testo, one pa so jo same obložile glede na to, kaj je katera želela na njej. Uporabile so vse od sira, čebule, koruze... Super. Med tem ko smo čakale ne pico, smo pripravili še malo fotografij. Slikale so se posamezno pa skupaj in z brki, brez brk... Spet polno smeha.



Zabava je super uspela. Tortici sem naredila dve, eno za žurko s prijateljicami, drugo pa z ostalo famiglio ;) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar