nedelja, 2. februar 2014

Čokoladni pralineji

Danes je bil težek dan... Vremenske razmere so zares nehvaležne in smo bili ves čas v hiši, nekaj časa smo bili brez elektrike, na srečo le kratek čas. Mislim na vse tiste, ki morajo obvezno v službo, na pot, na tiste, ki so blizu podirajočih se dreves in so več ur skupaj brez elektrike. Držim pesti, da se stvari normalizirajo in vsem pošiljam pikepoke <3






In ker sem imela ves vikend na obisku otroke, je bilo moje t.i. ustvarjanje bolj kot ne zavrto. Kuhala sem 4x na dan in mi je na koncu bilo odveč že samo pogledati v kuhinjo. Poleg tega sem imela zaradi elektrike vedno preveč posode za pomivanje ;) Ampak punce so me danes premamile s pralineji. Pred nekaj tedni sem si kupila modelčke iz silikona in jih pospravila v omaro. Nikakor se niso hoteli napolniti. Danes pa smo na hitro probale, kako gre.


Hčera in njena prijateljica sta bili takoj za akcijo. In želela sem si stvar čim bolj poenostaviti. Zmešale smo okoli 300g jedilne čokolade z eno veliko žlico kokosove masti, eno žlico cimeta. To smo grele nad soparo. V modelčke smo posule čisto malo cimeta, da bi bil na pralinejih, ko jih bomo vzele iz modelov. Ko je bila zmes lepo gladka in premešana, smo jo vlile v modelčke. Da ne bi bili pralineji dolgočasni, smo v nekatere potopile lešnik. Enostavno in hitro.


Vse skupaj smo pospravile v hladilnik za slabo uro. Vzele iz modelčkov in ... pohrustale skoraj vse. No, nekaj smo jih delile še z drugimi družinskimi člani. Priporočam za hitro sladico, elegantno in pa za delo z otroci, ker boste za malčke ravno prav hitro gotovi in se ne bodo naveličali. 



Takšni pralineji so odlično darilo za vaše najbližje. Pospravite jih v ličen kozarec za vlaganje, dodajte lepe besede, nekaj trakov in darilo je pripravljeno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar