ponedeljek, 13. april 2015

Party konji

Tako, pripravila sem še eno rojstnodnevno zabavo. Mija si je zaželela zabavo na temo konjev. Morem priznat, da so mi tele zabave zlezle pod kožo. Ko se lotim dela, ves čas razmišljam o motivih, o postavitvi, da ne bo kaj manjkalo ali da  ne bo česa preveč. In mislim, da smo tudi tokrat imeli vsega ravno dovolj.



Zbrali smo se v bližnjem gostišču. Prinesla sem vse, kar se tiče sladic in dekoracije. In seveda  igre niso smele manjkati, niti fotografiranje.













Igre so bile prilagojene otrokom, ki so bili stari od 6 pa vse do 9 let. In to fantje ter punce. Morem priznati, da sem kar nekaj časa porabila za dobro idejo za igre. Najprej smo se igrali 'Prilepi rep'. Narisanemu konju je manjkal rep, ki so mu ga otroci skušali prilepiti na pravo mesto in to z zavezanimi očmi. Bilo je predvsem smešno. Za drugo igro je prav časa za fotografiranje zmanjkalo. Naredili smo si konja iz kartona, ki smo ga nalepili na dolgo palčko in smo ga lahko tudi zajahali potem. 



Fotografiranje je bilo v kavbojskem stilu. Želeni mladci in bogata nagrada ;) Niso manjkale niti brke. 


Tortica, preprosta. S konjem seveda. Okus nutella in višnja. 



Takole sem pripravila. Malčki so uživali, jaz pa tudi ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar