nedelja, 12. april 2015

Jabolčna McPie pita

Pred časom sem na internetu zasledila recept za pito, ki je zelo podobna tisti v slavni, nezdravi restavraciji s hitro hrano. Pito smo redno kupovali v srednji šoli. Hrustljava, v notranjosti pa topla, zanimivo kremasto polnilo in celi koščki jabolk. Morala sem pripraviti nekaj podobnega ;)

Recept sem preizkusila 3x, da sem ugotovila, kaj manjka. Tisti kremasti priokus. In danes sem še to popravila. In kar mi je še najbolj všeč - sladica je pripravljena v pol urce. 


Potrebovala sem: 


  • 4 jabolka (seveda domača, dostavljena na dom iz www.jemdomace.si) 
  • 1 žlico rjavega sladkorja (oz. po okusu)
  • 1/2 žličke cimeta
  • sok ene mandarine ali limone
  • malo naribanega ingverja
  • 1 žlica koruznega škroba ali pudinga
  • 1 zavitek listnatega testa
  • 2 dcl olja






Jabolka sem olupila in jih zrezala na male kockice. Dodala sem vse ostale sestavine (razen testa in olja) in to v nekaj minutah podušila. Proti koncu sem vmešala škrob, ki sem ga prej zmešala v 1dcl vode. Sama sem uporabila jagodni puding, čeprav bi bil najbrž odličen tudi vanilijev ali kateri drugi sadni. Če želite nevtralen nadomestek, uporabite samo koruzni škrob. 



Testo (sama uporabim že razvaljanega) zrežite na 6 enakih delov. Tokrat sem jaz delala manjše pite, ki so po velikosti primernejši za otroke, zato sem iz enega testa dobila 12 pit. Drugače jih boste naredili 6. 





V testo zavijte jabolčni nadev. Dobro stisnite robove. Vse skupaj na hitro ocvrite v maščobi. Jaz sem tokrat uporabila olje, čeprav veliko bolj priporočam kokosovo mast. 


Pečene odložite na papir, najboljše so še tople ;)



Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar