sobota, 21. februar 2015

Popečeno sadje

Ste si zaželeli hitro in zdravo sladico? Pripravljeno v petih minutah? Enostavno.

Odlično se obnesejo banane, jabolka, hruške, ananas, slive,..
Najprej narežete sadje. V mojem primeru je to ena banana in eno jabolko. Jabolka so najboljša domača. Meni jih iz www.jemdomace.si kar brezplačno pripreljejo na dom.

Vse skupaj sem pokapala s sokom ene mandarine in polovičke limone. Nato sem dodala cimet in eno žlico medu. Po želji si lahko dodate klinčke, koščke pomaranče, limonino lupino ali karkoli podobnega.

Po želji lahko dodate narezane mandlje, lešnike ali druge oreščke

Ko sem vse dobro premešala, sem pogrela ponev. Dodala sem čisto malo kokosove masti. Sadje sem stresla v vročo ponev in pekla približno 2 minuti. Vmes premešajte ali obrnite sadje, če imate večje koščke. 

V vroči ponvi pečite sadje približo 2 minuti. 

Dlje, kot boste sadje pekli, bolj bo mehko. Tako, da dolžino pečenja korigirate sami.

Pečeno sadje  z dodatkom :)

Sladica je pripravljena in je božansko dobra. Lahko dodate žlico mascarpone sira, sladke smetane ali - še bolje - kepico vanilijevega sladoleda ;)

Dober tek. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar